Toshiba Satellite L555-10T

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Toshiba Satellite L555-10T op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ahage 25-03-2010
Geschreven voor: Toshiba Satellite L555-10T

Deze laptop nu ruim 2 maanden in bezit.Deze is zeer stil in gebruik snel, goed scherp beeld.Ik vind alleen het geluid zonder extra programma (dfx 9)wat ik nu wel gebruik te blikkerig klinken met muziek.
Deze is moeilijker beter te krijgen met de equalizer die in windows mediaplayer zit. Verder een mooi afgwerkte laptop die compleet en snel is.

rvh76 15-01-2010
Geschreven voor: Toshiba Satellite L555-10T

Heb deze laptop nu 4 dagen in bezit. De eerste indrukken zijn zeer goed. O.a even test gedaan met Modern Warfare 2(hoogste beeldkwaliteit ingesteld) werkt prima en snel. Mooie degelijke vormgeving, mooi beeld. Ik heb er een goed gevoel bij (prijs / kwaliteit). Latere ervaringen indien laat ik weten

Anoniem 31-12-2009
Geschreven voor: Toshiba Satellite L555-10T

Sinds enkele weken heb ik de L555 in mijn bezit.

Ik heb een laptop van het merk Toshiba gekocht, omdat ik positieve reactie had gehoord van mijn collega's en een artikel op Nu.nl had gelezen, waarin wordt aangegeven dat Toshiba hoog scoort met het maken van betrouwbare laptops.

Ik gebruik mijn laptop puur voor thuisgebruik (mail,office, MP3's afspelen en films bekijken). Zonder netstroom kun je ongeveer 2 uur met deze laptop aan het werk, dus niet echt ideaal voor gebruik als je veel op weg bent en geen stroom tot je beschikking hebt. En met 3 kilo continue op pad zijn is ook niet echt ideaal. Maar dat wist ik bij aanschaf van mijn laptop. Anders had ik wel een netbook aangeschaft

Daarnaast moet ik zeggen, dat ik echt wel blij ben met m'n 17 inch beeldscherm, waarbij het kijken naar films op mijn laptop toch wel genieten is.

Ik moest wel een beetje wennen aan de toetsenbord. Deze is naar mijn inziens een beetje te gevoelig en bij de kleinste aanraking tik je (onbewust) al iets op je scherm in.

Qua performance heb ik niks te klagen. Met mijn laptop kan ik prima mijn desktop PC vervangen.

Tot nu toe heel tevreden en heb ik nog geen rare dingen meegemaakt.

wanders.geertts 08-12-2009
Geschreven voor: Toshiba Satellite L555-10T

Op aanraden van Toshiba nederland deze labtop gekocht
als vervanger van de p300-24t. Dit is een bijzonder goed advies geweest Ik heb hem nu een week in gebruik en sta er versteld van wat de kwaliteiten en mogelijkheden zijn .GRANDIOOS er is geen enkel minnetje tot heden . Bijzonder goed werkende verbinding en Bleutooth verbinding met de printer. Ik moet nu alleen nog accessoires gaan zoeken want daar is nog weinig over bekend. Ik wilde deze laptop ook als navigatie gebruiken tijdens vakanties .en dat moet kunnen .Ik hoop dat ik er iemand mee kan helpen. Ik heb hem gekocht bij een computer handelaar op de grens nederland duitsland aan de a12 voor een laagste prijs